2024./2025. m.g.
2024. gada 2. decembris
Profesionālās pilnveides pēcpusdiena
1.Pieredzē dalās Fulbright stipendiāte Z. Lase par izglītības sistēmu un klasvadību ASV, lasīšanas prasmju attīstīšanu un paņemieniem.
2. Atbalsts summatīvo pārbaudes darbu izveidē. Pieredzē dalās M. Lagzdiņa, A. Ciekale
2024. gada 30. oktobris
Starpdisciplinārās mācīšanās rīts “(AT)risini!”
1.-3. mācību stundas laikā 1.-12.kl. skolēni risina problēmu, izmantojot mācību priekšmetos gūtās zināšanas un prasmes nestandarta situācijās.
Starpdisciplinārās mācīšanas procesā iesaistīti visi pedagogi.
2024. gada 30.oktobris
Skolā viesojas Liepājas IP metodiķi, pilsētas izglītības iestāžu direktoru vietnieki izglītības jomā.
Viesus iepazīstina ar 6 pieredzes stāstiem, kurus prezentē direktore A. Kārkliņa, dir. v. – D.Rimaševska, S.Upeniece, A.Ciekale un skolotāja I.Reisa,
2024. gada 23. oktobris
Profesionālās pilnveides nodarbība “Klašu audzinātāju laboratorija”
Aktivitāti vada dir. v. audz. jomā Sangrita Upeniece
2024. gada 7. oktobris
Profesionālās pilnveides nodarbības:
Mācīšanās problēmu balstītajā pieejā (Atbalsts SDU izveidei), vada Agnese Kārkliņa;
Atbalsta pasākumi praksē, vada Dace Rimaševska;
Mācību procesa individualizācija, diferenciācija, vada Aiga Ciekale
2024. gada 23. septembris
Profesionālās pilnveides nodarbība “Prasmju pilnveide, strādājot tiešsaistes tekstapstrādes lietotnē”
Nodarbību vada Māra Lagzdiņa, Sangrita Upeniece, Aiga Ciekale
2024. gada 17. septembris
Apmācības jaunajiem skolotājiem “Kvalitatīvas mācību stundas kritēriji”.
Nodarbību vada Aiga Ciekale.
2024. gada 21. augusts
Seminārs par KiVa Antibulinga programmu skolām.
Apmācības skolotājiem, tehniskam personālam.
2024. gada 20. augusts
PPS 2023./24. mācību gadā paveiktais.
22., 23. augustā darbs mācību priekšmetu jomu grupās. Mācību un audzināšanas darba analīze – “stiprās puses”, problēmu diagnostika, ieteikumi procesa uzlabošanai.
2023./2024. m.g.
2024. gada 11. jūnijs
Profesionālās pilnveides nodarbība Kuldīgas Digitālo inovāciju centrā “Mākslīgais intelekts – skolotāja palīgs”.
Nodarbību vada A. Gustovskis, T. Girvaitis.
2024. gada 8. maijs
Skolā viesojās Liepājas vizuālās mākslas skolotāji. Direktore iepazīstināja ar izglītības iestāji. Skolotāja Agnese Melne vadīja atklāto vizuālās mākslas stundu – tēma “Dažādu tautu ornamenti”, SR – rada kompozīciju no ritmiski kārtotiem ornamentiem, kombinē saskaņotu krāsu salikumu.
Skolotāja Krista Ciekale vadīja atklāto vizuālās mākslas stundu – tēma “Mākslas piedzīvošana”, SR – prot atpazīt emocijas mākslas darbā.
Notika saruna par mācību stundas kvalitātes kritērijiem. Viesi atzinīgi novērtēja skolotāju meistarību – stundas uzbūvi, tekstpratības pilnveidi mākslas stundā, starppriekšmetu saikni, sadarbību veicinošu uzdevumu izmantošanu, IT izmantošanu, problēmjautājuma izvirzīšanu, AS sniegšanu u.c.
2024. gada 15. marts
Plašākas skolēna izglītības pieredzes jomas konferences Kuldīgas novada pedagogiem ”Ideju krātuve 2024” VPKV pārstāvēja 5 pedagogi.
Pieredzes stāsti
- “Ņirgāšanās – nav smieklīgi!“
Inga Liepiņa, Inta Blumberga-Zeltiņa
- “Kā sasaistīt un īstenot vērtībās balstītu ieradumu un caurviju prasmju attīstīšanu skolas vienotā mācību un audzināšanas procesā? SDU stundas “
Ilona Incenberga, Ineta Kronberga, Anna Augsne
2024. gada 14. marts
Profesionālās pilnveides seminārs “Summatīvo vērtēšanas darbu veidošana”
Semināru vada dr. paed., docente Daiga Kalniņa,
Latvijas Universitāte
Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
2024. gada 29. janvāris
Profesionālās pilnveides pēcpusdiena ” Pieredzes stāsti izaugsmei”
Nodarbības
- Tiešsaistes rīki mācību procesa pilnveidei. Vada Ilona Incenberga.
- Mākslīgais intelekts – palīgs mācību procesa plānošanai, vadīšanai. Vada Laila Zudāne.
- Chromebooks izmantošana, darbu veikšana “mākonī”. Vada Aiga Ciekale.
2024. gada 24. janvāris
Starpdisciplinārās mācīšanās rīts “(AT)risini!”
1.-2. mācību stundas laikā 1.-12.kl. skolēni risina problēmu, izmantojot mācību priekšmetos gūtās zināšanas un prasmes nestandarta situācijās.
Starpdisciplinārās mācīšanas procesā iesaistīti visi pedagogi.
2023. gada 27. novembris
Profesionālās pilnveides pēcpusdiena ” Pieredzes stāsti izaugsmei”
Ar tālākizglītības kursos, projektos gūtām atziņām iepazīstina I.Reisa, S.Blumberga, A.Kļaviņa, I.Egle, D.Šmēdiņa, G.Bāra, I.Liepiņa, L.Zudāne, I.Blumberga-Zeltiņa, I.Incenberga.
2023. gada 6., 13. novembris
Profesionālās pilnveides pēcpusdienas:
“Mācību procesa organizēšana problēmu balstītajā pieejā”;
“Vienota izpratne par kvalitatīvu mācību stundu”.
Vada Agnese Kārkliņa, Aiga Ciekale
2023. gada 23. oktobris
Pieredzes apmaiņa ar Smiltenes novada krievu valodas skolotājiem.
Skolotāju pieredzes stāstu tēmas.
- Apvērstā mācību stunda.
- Metamo kauliņu izmantošana mācību stundā.
- Summatīvo darbu izveide, kas atbilst SOLO taksonomijas līmeņiem.
- Mērķtiecība tekstpratības prasmju attīstība mācību stundā.
2023. gada 3. oktobris
Apmācības jaunajiem skolotājiem “Kvalitatīvas mācību stundas kritēriji” Vada Aiga Ciekale
2023. gada 2. oktobris
Apmācības VPKV pedagogiem “10 soļi, lai saprastu uzdevuma nosacījumus” Vada Dace Rimaševska
2023. gada 25. septembris
PPS MPJ grupu darba prezentācija – mācību gada prioritāšu un darba plāna apstiprināšana
2023. gada 22. septembris
Skolotāju / mentoru tikšanās. Grupu darbs – atbalsts jauniem pedagogiem.
2023. gada 4. septembris
PPS Valsts pārbaudes darbu rezultāti, analīze, secinājumi, tālākā darbība
2023. gada 30. augusts
PPS Izglītības iestādes attīstības plāns. Grupu darba prezentācija.
2023. gada 24. augusts
PPS Darbs grupās pie izglītības iestādes attīstības plāna.
2022./2023. m.g.
2023. gada 17. maijā
Pieredzes apmaiņa ar Talsu novada sākumskolas skolotājām.
Talsu novada skolotājas devās vērot stundas, notika pedagoģiskās pieredzes apmaiņa.
2023. gada 15. maijā
Svešvalodu mācību priekšmetu jomu skolotāju seminārs.
V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas un Ventspils novada svešvalodu mācību priekšmetu jomu skolotāju seminārs. Semināra laikā skolotāji dalījās pedagoģiskajā pieredzē.
Skolotāju pieredzes stāstu tēmas.
Inese Reisa | Liveworksheets darba lapu veidošana. |
Ilze Babra | Padlet un Jamboard lietošana klases kopdarbam. |
Aira Bērzkalne | Mini komiksu veidošana ar Toonytool. Dzejas veidošana ar atskaņām. Akrostihs -dzejolis pamatskolas vecuma skolēniem. |
Agnese Kārkliņa | Apgrieztā stunda – iespēja visu paspēt ar 1 macību stundu nedēļā. |
Vineta Pērkone | Nearpod, Mentimetre un Quizlet izmantošanas iespējas aizraujošākai svešvalodu apguvei. |
2023. gada 3.aprīlī
Apmācības VPKV pedagogiem par Chromebook izmantošanu mācību procesā. Vada A.Ciekale
2023. gada 30. janvārī
Apmācības VPKV pedagogiem par tekstpratības pilnveides stratēģijām un rīkiem. Vada I. Vitte, M. Reiha, D. Strupule-Buka, D. Līniņa.
2023. gada 23. janvārī
Skolas pedagogu apmācība darbam ar Chromebook. Nodarbību vada datortehniķis U. Meņģis.
2023. gada 16. janvārī
Karjeras konsultante Guntra Krūkliņa informēja pedagogus par VPKV absolventu gaitām. Notika diskusija par skolēnu izvēli mācības turpināt vidusskolās, profesionālās izglītības iestādēs, augstākās izglītības iestādēs. Pedagogi tika informēti par nākotnē pieprasītākajām TOP 30 profesijām.
2023. gada 9. janvārī
Pedagogi viesojās Kuldīgas Digitālo inovāciju centrā. A. Gustovskis un T. Girvaitis iepazīstināja ar centra attīstības plāniem un idejām.
2022. gada 28. novembrī
PPS Darbs pie skolas attīstības plāna 2023. – 2025. gadam.
2022. gada 1. novembrī
Mācīšanās nodarbība jaunajiem pedagogiem “Kvalitatīva mācību stunda. Ko tas nozīmē pedagogam?”
2022. gada 26. oktobrī
Mācīšanās nodarbība pedagogiem “Pārbaudes darbu veidošana un vērtēšana”. Vadītāja D. Rimaševska.
2022. gada 26.sept., 3.okt.
Mācīšanās grupa “Atbalsta pasākumi ikdienas mācību procesā skolēniem ar mācīšanās grūtībām”. Saruna ar skolas psihologu Santu Lerhu.
2022. gada 26.sept., 3.okt., 17.okt.
Apmācības skolotājiem par “Skolo.lv” platformas izmantošanu.
2022. gada 5. septembris
Mentoru tikšanās ar jaunajiem pedagogiem.
2022. gada 22. augusts
Audzināšanas kursi “Sadarbības nostiprināšana ar skolēnu vecākiem- konfliktu risināšana.” Vadītāja I. Dreimane.
2022. gada 19. augusts
PPS Darbs grupās pie pašvērtējuma ziņojuma un turpmākās attīstības vajadzībām.