Šodien 1. – 2. klašu skolēni apmeklēja nodarbību „Robotika un programmēšana”.

Pasākuma mērķis un uzdevumi bija ieinteresēt inženiera profesijā, demonstrējot un pašiem pārliecinoties dažādu sarežģītības iekārtu darbību, izprotot sensoru, akurātoru (izpildmehānismu) mijiedarbību un iespēju tos kontrolēt, vadīt gan iedarbojoties mehāniski uz sensoriem, gan vadība izmantojot programmēšanas līdzekļus. Pasākums sevī ietvēra:

  1. Iepazīšanās, drošības ievada instrukcija darbam ar robotiem, planšetēm.
  2. Iepazīšanās ar robotikas pielietojumu. 
  3. Iepazīšanās ar sensoru, aktivitāšu mijiedarbību – robotu klucīši. 
  4. Saruna ar robotu. Roboti – līniju sekotāji, to komandēšana. Aktīvs darbs ar tiem.
  5. Pēc iepazīšanās sadalāmies divās grupas un notiek aktīvs darbs ar klucīšiem un robotiņiem – līniju sekotājiem. Vecākajiem bērniem loģikas uzdevums papildus.
  6. Iepazīšanās ar citiem robotu veidiem un to pielietojumu dzīvē (robotu tārpi, robotu roka, robotu bumbas, roboti uz gaisa spilvena, programmējams drons, robotu sensori, robots Porziņģis (dash) un citi).
  7. Robotu šovs un uzdevumi ar robotiem programmējamiem ar kauliņiem (loģikas uzdevums).

Izdevumi par radošo nodarbību „Robotika un programmēšana”  tika segti no projekta Nr.8.3.5.0/16/I/001 „Karjeras atbalsts izglītojamiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” finansējuma.

Nodarbības laikā.

Nodarbības laikā.